Witaj w serwisie Meble dyskusje, opinie, porady, forum, w którym możesz zadawać pytania innym użytkownikom i ekspertom, dzielić się wiedzą z innymi i zdobywać wiedzę na liczne tematy.
Kupujemy z mężem meble do kuchni, chłodziarkę, zmywarkę i piekarnik z płytą indukcyjną.

Wiem, że na sprzęty AGD dostaniemy gwarancję 24 miesiące, bo takie są przepisy unijne, ale nigdzie nie mogę doszukać się informacji na temat tego, ile gwarancji obowiązuje na meble...

Jako, że biorę meble do zabudowy nie chciałabym, aby doszło do sytuacji w której szafka się popsuje i nie będę miała jej jak naprawić / wymienić (dmucham na zimne).

Jeszcze jedno pytanie - jak wygląda wtedy taka reklamacja? Czy przyjeżdża do mnie serwisant, czy wymieniają mi całą szafkę i muszę odesłać starą? Nie wyobrażam sobie, żebyśmy musieli np. wyciągać chłodziarkę z zabudowy, żeby dokonać naprawy :)
pytanie zadane przez użytkownika

20 odpowiedzi

Witam. Miałem kiedyś podobną sytuację, wiec mogę odpowiedzieć jak sprawa została załatwiona i jakie panują tam procedury. Wygląda to tak, że zgłasza się reklamację, przyjeżdza pracownik firmy na tzw. zasadność, tj. sprawdzenia czy reklamacja jest zasadna, a następnie monter, który tą reklamację robi na miejscu u klienta. Nie ma więc obaw, że trzeba coś samemu rozmontować, jechać z zabudową do salonu czy coś  w tym stylu. W moim przypadku chodziło o zabudowę do lodówki i całą reklamację załatwili bardzo sprawnie. Nie ma więc obaw!
odpowiedź przez użytkownika
Miałem jedną reklamacje z meblami Bodzio, ale wszystko poszło sprawnie. Aż byłem zdziwiowy, ze załatwili wszystko tak gładko i szybko!!!
odpowiedź przez użytkownika
Nie wiem tylko jak to jest z tą reklamacją, tj. czy po uwzględnieniu jej od razy wymieniają mebel, czy też próbują naprawić?
odpowiedź przez użytkownika
zależy co masz uszkodzone, jak jest mozliwosc naprawy to pewnie naprawiają-wszyscy tak robia- zawsze mozesz dopytać w sklepie
odpowiedź przez użytkownika
raz im złożyłem reklamację, ale uwzględnili ją. problem był chyba w transporcie. spoko
odpowiedź przez użytkownika
Reklamacja 2 lata, i na pewno nie będzie problemu jeśli jest wina producenta!!!!!!!!!
odpowiedź przez użytkownika
Wszystko zalezy co reklamujesz i jakiego typu jest uszkodzenie.  Inaczej wygląda mebel tapicerowany, inaczej szafa, a jeszcze inaczej sprzęt AGD.
odpowiedź przez użytkownika
a ja reklamowałam tapicerkę Karmona chyba się nazywa, cos sie w transporcie otarło, wymienili szybciutko!
odpowiedź przez użytkownika
jestem zadowolony z przebiegu gwarancji... zglosilem sie do salonu, w ktorym dokonalem zakupu, przedstawilem swoj problem i sprawa zostala zalatwiona w przeciagu paru dni.
odpowiedź przez użytkownika
Wszystko zależy od tego co reklamujesz, meble, materac czy sprzęt AGD, Ja reklamowałem kiedyś materac, ale większych problemów nie miałe.
odpowiedź przez użytkownika
...