Witaj w serwisie Meble dyskusje, opinie, porady, forum, w którym możesz zadawać pytania innym użytkownikom i ekspertom, dzielić się wiedzą z innymi i zdobywać wiedzę na liczne tematy.

Okres gwarancji i przebieg reklamacji

Kupujemy z mężem meble do kuchni, chłodziarkę, zmywarkę i piekarnik z płytą indukcyjną.

Wiem, że na sprzęty AGD dostaniemy gwarancję 24 miesiące, bo takie są przepisy unijne, ale nigdzie nie mogę doszukać się informacji na temat tego, ile gwarancji obowiązuje na meble...

Jako, że biorę meble do zabudowy nie chciałabym, aby doszło do sytuacji w której szafka się popsuje i nie będę miała jej jak naprawić / wymienić (dmucham na zimne).

Jeszcze jedno pytanie - jak wygląda wtedy taka reklamacja? Czy przyjeżdża do mnie serwisant, czy wymieniają mi całą szafkę i muszę odesłać starą? Nie wyobrażam sobie, żebyśmy musieli np. wyciągać chłodziarkę z zabudowy, żeby dokonać naprawy :)
pytanie zadane 22 maja 2014 przez użytkownika Kasia Filorowska

18 odpowiedzi

mam pozytywne doswiadczenia jezeli chodzi o przebieg reklamacji w firmie Bodzio, a roznie z tym bywa :))
odpowiedź 8 stycznia 2016 przez użytkownika niezalogowany
moge zarekomendowac pod katem reklamacji, reklamowalem fotel i przebieglo bezproblemowo
odpowiedź 18 stycznia 2016 przez użytkownika niezalogowany
Reklamacja szafki kuchennej przebiegła bezproblemowo... Uznanie dla pracowników salonu - mili i uprzejmi, a całą sprawę załatwiono bardzo szybko.. Krystian
odpowiedź 27 stycznia 2016 przez użytkownika niezalogowany
Ja wymieniałem szafkę kuchenna, wszystko szybko i sprawnie, polecam
odpowiedź 9 lutego 2016 przez użytkownika Fsrhn1
absolutnie zadnych zastrzezen wzgledem reklamacji w BODZIU.. pracownicy ze zrozumieniem podeszli do problemu, milo sympatycznie i na temat polecam
odpowiedź 17 lutego 2016 przez użytkownika Wacław J.
Wymiana porysowanego blatu przebiegla bezproblemowo, dwa telefony i sprawa zalatwiona.. W milej atmosferze w dodatku a to wazne!!
odpowiedź 22 lutego 2016 przez użytkownika 78PTYŚ
ja reklamowalem pare krzesel kuchennych, bo mialy odbarwienia na tapicerce. poszedlem do salonu, w sympatycznej atmosferze zalatwilismy ten temat. moglo byc gorzej ale pozytywne zaskoczenie na szczescie tym razem!!
odpowiedź 1 marca 2016 przez użytkownika protazy
jeśli masz uwagi natury reklamacyjnej to dzwoń od razu na salon albo bezpośrednio do działu reklamacji w firmie. wytłumacz o co chodzi i załatwisz sprawę. jeśli zakupy są przemyślane i chodzi o np. uszkodzenia w transporcie to nie ma problemu żadnego.
odpowiedź 4 dni temu przez użytkownika T. Baran
...