Witaj w serwisie Meble dyskusje, opinie, porady, forum, w którym możesz zadawać pytania innym użytkownikom i ekspertom, dzielić się wiedzą z innymi i zdobywać wiedzę na liczne tematy.
Kupujemy z mężem meble do kuchni, chłodziarkę, zmywarkę i piekarnik z płytą indukcyjną.

Wiem, że na sprzęty AGD dostaniemy gwarancję 24 miesiące, bo takie są przepisy unijne, ale nigdzie nie mogę doszukać się informacji na temat tego, ile gwarancji obowiązuje na meble...

Jako, że biorę meble do zabudowy nie chciałabym, aby doszło do sytuacji w której szafka się popsuje i nie będę miała jej jak naprawić / wymienić (dmucham na zimne).

Jeszcze jedno pytanie - jak wygląda wtedy taka reklamacja? Czy przyjeżdża do mnie serwisant, czy wymieniają mi całą szafkę i muszę odesłać starą? Nie wyobrażam sobie, żebyśmy musieli np. wyciągać chłodziarkę z zabudowy, żeby dokonać naprawy :)
pytanie zadane przez użytkownika

20 odpowiedzi

mam pozytywne doswiadczenia jezeli chodzi o przebieg reklamacji w firmie Bodzio, a roznie z tym bywa :))
odpowiedź przez użytkownika
moge zarekomendowac pod katem reklamacji, reklamowalem fotel i przebieglo bezproblemowo
odpowiedź przez użytkownika
Reklamacja szafki kuchennej przebiegła bezproblemowo... Uznanie dla pracowników salonu - mili i uprzejmi, a całą sprawę załatwiono bardzo szybko.. Krystian
odpowiedź przez użytkownika
Ja wymieniałem szafkę kuchenna, wszystko szybko i sprawnie, polecam
odpowiedź przez użytkownika
absolutnie zadnych zastrzezen wzgledem reklamacji w BODZIU.. pracownicy ze zrozumieniem podeszli do problemu, milo sympatycznie i na temat polecam
odpowiedź przez użytkownika
Wymiana porysowanego blatu przebiegla bezproblemowo, dwa telefony i sprawa zalatwiona.. W milej atmosferze w dodatku a to wazne!!
odpowiedź przez użytkownika
ja reklamowalem pare krzesel kuchennych, bo mialy odbarwienia na tapicerce. poszedlem do salonu, w sympatycznej atmosferze zalatwilismy ten temat. moglo byc gorzej ale pozytywne zaskoczenie na szczescie tym razem!!
odpowiedź przez użytkownika
jeśli masz uwagi natury reklamacyjnej to dzwoń od razu na salon albo bezpośrednio do działu reklamacji w firmie. wytłumacz o co chodzi i załatwisz sprawę. jeśli zakupy są przemyślane i chodzi o np. uszkodzenia w transporcie to nie ma problemu żadnego.
odpowiedź przez użytkownika
Szybko wymieniają. Polecam - nie ma z nimi problemu
odpowiedź przez użytkownika
Słuchaj z reklamacjami to jest różnie. Każdy sobie kupi, użyje sobie, zabawi się a potem odsyła do salonu, niech oddają kasę. Reklamacja to musi mieć swoje podstawy. Jak coś ci uszkodzono w transporcie, to zrobią szybką wymiankę i będziesz zadowolony. To jest produkcja taśmowa, a nie warsztat stolarki artystycznej.
odpowiedź przez użytkownika
...