Witaj w serwisie Meble dyskusje, opinie, porady, forum, w którym możesz zadawać pytania innym użytkownikom i ekspertom, dzielić się wiedzą z innymi i zdobywać wiedzę na liczne tematy.

Okres gwarancji i przebieg reklamacji

Kupujemy z mężem meble do kuchni, chłodziarkę, zmywarkę i piekarnik z płytą indukcyjną.

Wiem, że na sprzęty AGD dostaniemy gwarancję 24 miesiące, bo takie są przepisy unijne, ale nigdzie nie mogę doszukać się informacji na temat tego, ile gwarancji obowiązuje na meble...

Jako, że biorę meble do zabudowy nie chciałabym, aby doszło do sytuacji w której szafka się popsuje i nie będę miała jej jak naprawić / wymienić (dmucham na zimne).

Jeszcze jedno pytanie - jak wygląda wtedy taka reklamacja? Czy przyjeżdża do mnie serwisant, czy wymieniają mi całą szafkę i muszę odesłać starą? Nie wyobrażam sobie, żebyśmy musieli np. wyciągać chłodziarkę z zabudowy, żeby dokonać naprawy :)
pytanie zadane 22 maja 2014 przez użytkownika Kasia Filorowska

17 odpowiedzi

Witam. Miałem kiedyś podobną sytuację, wiec mogę odpowiedzieć jak sprawa została załatwiona i jakie panują tam procedury. Wygląda to tak, że zgłasza się reklamację, przyjeżdza pracownik firmy na tzw. zasadność, tj. sprawdzenia czy reklamacja jest zasadna, a następnie monter, który tą reklamację robi na miejscu u klienta. Nie ma więc obaw, że trzeba coś samemu rozmontować, jechać z zabudową do salonu czy coś  w tym stylu. W moim przypadku chodziło o zabudowę do lodówki i całą reklamację załatwili bardzo sprawnie. Nie ma więc obaw!
odpowiedź 29 maja 2014 przez użytkownika mateusz
Miałem jedną reklamacje z meblami Bodzio, ale wszystko poszło sprawnie. Aż byłem zdziwiowy, ze załatwili wszystko tak gładko i szybko!!!
odpowiedź 8 lipca 2014 przez użytkownika mundi
Nie wiem tylko jak to jest z tą reklamacją, tj. czy po uwzględnieniu jej od razy wymieniają mebel, czy też próbują naprawić?
odpowiedź 23 listopada 2014 przez użytkownika ONYX
zależy co masz uszkodzone, jak jest mozliwosc naprawy to pewnie naprawiają-wszyscy tak robia- zawsze mozesz dopytać w sklepie
odpowiedź 30 listopada 2014 przez użytkownika niezalogowany
raz im złożyłem reklamację, ale uwzględnili ją. problem był chyba w transporcie. spoko
odpowiedź 4 marca 2015 przez użytkownika darek
Reklamacja 2 lata, i na pewno nie będzie problemu jeśli jest wina producenta!!!!!!!!!
odpowiedź 6 kwietnia 2015 przez użytkownika mariusz jordan
Wszystko zalezy co reklamujesz i jakiego typu jest uszkodzenie.  Inaczej wygląda mebel tapicerowany, inaczej szafa, a jeszcze inaczej sprzęt AGD.
odpowiedź 15 listopada 2015 przez użytkownika Jasio ###
a ja reklamowałam tapicerkę Karmona chyba się nazywa, cos sie w transporcie otarło, wymienili szybciutko!
odpowiedź 1 grudnia 2015 przez użytkownika Halina
jestem zadowolony z przebiegu gwarancji... zglosilem sie do salonu, w ktorym dokonalem zakupu, przedstawilem swoj problem i sprawa zostala zalatwiona w przeciagu paru dni.
odpowiedź 15 grudnia 2015 przez użytkownika albert78
Wszystko zależy od tego co reklamujesz, meble, materac czy sprzęt AGD, Ja reklamowałem kiedyś materac, ale większych problemów nie miałe.
odpowiedź 26 grudnia 2015 przez użytkownika edzio
...